Monday, January 7, 2013

The delayed new year

Selamat jalan 2012
Selamat datang 2013!!

Giler lambat nak wish new year
Dh seminggu tahun 2013 dh kak oii!
Takpe la kot kan?
Meh aku recap sket antara event2 penting 2012 yg aku boleh kongsikan

January 2012- Masih menganggur setelah meniggalkan KKM
February 2012- Diterima bekerja sebagai tenaga pengajar..Alhamdulillah

March 2012- Menerima kehadian cahaya mata sulung Rania Nuur

April, Mei 2012- Maternity leave yg seronot..^^
Jun 2012- Berlalu macam angin
July 2012- Ramadhan pertama bersama Rania
August 2012- Raya pertama yg disambut bersama suami, birthday aku n suami
September, October, November 2012- Mmm..Mcm takde event yg terkesan  di hati
December 2012- Tahun 2012 ditutup dgn kelhilangan org2 yang aku kasihi dan hormati. Alfatihah buat nenda tercinta Hajah Ajijah Abdul Rahman dan buat Lecturer yg sgt aku sanjungi..Prof Abdul Wahab

Tahun 2012 merupakan tahun yg agak mecabar bagiku..
Banyak perubahan, banyak percubaan dan bayak jugak air mata
Somehow, I survived
And I welcomed with arms wide open..semoga tahun ini lebih baik dari yang sebelumnya




4 comments:

  1. Cik??? I beg to differ (^^)/ haha nway happy new year babe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..rania kan mcm "adik"..:p
      happy new year!!!

      Delete
  2. Happy new year len syg!!miss u a lot ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. happy new year wada syg
      miss u too..lots and lots..:)

      Delete