Monday, May 17, 2010

my dear fat

Semalam..
Memandangkan aku dh berbulan-bulan memanjakan lemak2 ni
Memandangkan aku dh ke'buhsan'an tahap gaban
Memadangkan aku dh sakit kepala asyik tido je..

Dan memandangkan cuaca mengizinkan
Dengan angin sepoi2 tak reti bahasa ..

Aku pun jeling-menjeling dengan Encik Kasut Sukan kt luar..
Dan decide untuk pergi JOGGING. YAY!!!!
Menbakar lemak2 yang menempel nih..shuh2


Setelah penat berjogging...
JENG3!!!
Tetiba perut menjerit2 nak makan lasagna.
Memandangkan Secret Recipe adalah sumber lasagna terdekat
Aku pun 'drive through' ke situ (konon2 la secret recipe ada drive through..)
Dan dengan semangat kesukanan, aku pun order lasanga yang YUMZ(penuh kalori)!!
Dengan niat memanjakan perut (perut ye..bukan lemak)

Dan lebih menyedihkan lagi..
Aku singgah 7eleven beli slurpee yang penuh sugar ittew


Baru je nak bergumbira lemak2 itu pergi..
Akhirnya residual lemak ni pulak yang bersorak sebab dapat kawan baru..
hu~

1 comment:

  1. Cik len..supermodel mcm len mana ada lemak ok...yg len ingat lemak tu, hanya la muscle aje..hihi ;)

    ReplyDelete